2010年3月30日 星期二

美部會話劇 : 乾草堆禱告會 (第二幕)

(字幕打出〔或加插一幕以默劇形式表達〕:一八零八年九月,Samuel John Mills、James Richards和另外數位有心志往海外宣教的同學,當中包括Gordon Hall、Luther Rice,在校園裡秘密地組織了北美洲第一個差傳組織:The Brethren,旨在實現把成員差往未信之民這目標。為免他們那看似稚嫩的構想在萌芽階段便遭各方壓力所扼殺,他們一直保持組織的隱秘,成員均需具備海外宣教的心志,經多番面談,再以密語宣讀約章並簽名作實方可加入。)
(字幕打出:一八一零年,美國麻省安多佛神學院)
(燈光復亮,Samuel John Mills、James Richards、Luther Rice、Adoniram Judson跟Gordon Hall把臂相迎)
Gordon Hall:我喺康涅狄格服務嘅教區想我留下做佢地嘅牧師,我好想喺做決定之前搵你哋商量一下。
James Richards:(望向Samuel John Mills)Samuel,你點睇?
Samuel John Mills:Gordon,你係諗緊一旦應承咗做佢哋嘅牧師,我哋出去宣教嘅夢就會……
Gordon Hall:係,我一路喺度諗,又向主祈禱,究竟佢帶我走一條咩嘅路?我重記得我哋組成時嘅誓章,重記得過去呢幾年我哋一齊做過嘅功夫、一齊祈嘅禱,我自問重有宣教嘅熱誠,但係我哋重要等幾耐呢?好似而家有教會想我留下牧會,我應該點樣回應呢?
Luther Rice:我哋呢兩年喺屋企裡面,喺弟兄姊妹間引起咗好多關於海外宣教嘅討論,而我哋亦已經同一班教會領袖同牧者分享過我哋嘅諗法,似乎我哋係時候諗諗走前多一步。
James Richards:始終我哋都需要有教會嘅支持,先能夠實現宣教嘅目標。
Andoniram Judson:其實恕我呢個新加入者多言,與其等我哋國家成立自己嘅差會,我哋何不考慮一下尋求譬如倫敦傳道會呢d外國嘅差會支持呢?
Samuel John Mills:可能我哋中間唔止你一個有咁嘅諗法,但我以為如果我國教會能成立屬於自己嘅差會,佢嘅意義遠不止支持個別幾個宣教士出外傳教咁簡單,佢會係一場關係到美國所有教會嘅屬靈運動,所以我認為唔使等多幾耐,我哋就能夠有屬於我國嘅差會,我相信上帝係聽禱告嘅上帝。
Adoniram Judson:你哋有冇諗過搵新上任嘅Professor Stuart傾下,我覺得佢會認同我哋嘅諗法。
Gordon Hall:Professor Stuart?
James Richards:Professor Moses Stuart,新來教sacred literature嘅。
Gordon Hall:佢係Centre Church of New Haven嘅牧師來㗎噃。
Luther Rice:(望向Samuel John Mills)Samuel,你點睇?
Samuel John Mills:正如你所講,我哋都係時候走前多一步,不如我哋就為呢樣嘢交托,祈完禱,就一齊去見一見Professor Stuart,可能佢會幫到我哋。
James Richards:好,我記得當日你講過,只要我哋都願意,我哋一定能做成呢件事!
(眾人應和,一起跪下禱告,燈光轉暗,各人退出)
(字幕打出〔或加插一幕以默劇形式表達〕:Moses Stuart安排了學生們在其家中與一些地區牧長會面,並得到正面的回應,學生們的請求被排在當週General Association of Massachusetts會議的議程上。Adoniram Judson起草了一紙有關請求支援他們到海外宣教的文章,各人在其上加簽,呈到大會。一八一零年六月底,大會接納學生們的請求,通過成立美國史上第一個基督教海外傳教機構──美國公理宗海外傳道部,即今簡稱美部會。在美部會成立最初之五十年間,被差的宣教士數目已超越一千二百人。在往後一世紀,美國的宣教運動和學生志願運動亦迅速壯大,差會一個接一個紛紛成立,神學院和大學裏的學生大批加入為宣教禱告的運動,這個國家差出了許多的宣教士往世界各地……)

沒有留言: